mandag 17. januar 2011

dag 2 av prosjekt stue.

I dag står shopping på planen. Skal bort så rekker ikke gjøre noe før i ettermiddag/kveld.
I dag skal det handles

* Fiberduk
* Tapetlim
* Tapetfjerner og skrape
* + se på listverk

Men, først skal jeg til min far å dreie!:D Artiiiiiii!!
Har også funnet ut at når veggen(OM veggene) blir så mørk som jeg har tenkt at jeg trenger mere lys..og da er det jo en hel verden å velge mellom.. Lucky me;) Flowerpot er jo ikke å forakte
Usikker på farge OM valget faller på denne. Svart kankskje?

Herlig å sitte å fantasere på morgenen før litja har våkna. De andre har dratt og det er helt stille her og eneste lys er de 3 t-lysa jeg har tent:) Koser meg med en kopp tea og blogg. Life is good! Og livet blir enda bedre når litja kommer å slenger seg rundt halsen min med sitt herlige vesen og utrolig bustete hår, og gir meg verdens største kos! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar