torsdag 27. januar 2011

I dag har jeg og Idamor og en gjeng petshopdyr vært å besøkt min mamma og pappa <3 Yngstejenta mi simpelten elsker disse små dyrene, så de er med overalt;) Så i en blogg noen som hadde disse i en settekasse....så jeg MÅ bare få tak i en sånn...men, ikke enkelt gitt...har sett de til salgs da, men da til over 1000 kr...VIL HA!! NÅÅÅ!;)

 Rakk en kjapp tur innom brukten og lånte med meg disse 2 lysestakene hjem. Ble da bra, ble det ikke?? Tror de er laga av tinn eller noe sånt..grå ihvertfall;)

Denne lille søte hunden ville bli med lille Ida hjem:) Den kosta 100 kr, men den sjarmerte meg i senk, så den ble med. Reproduksjon fra China fortalte mannen på brukten. De originale metal-lekene som så sånn ut er visst veldig verdifulle.. Eska var ganske slitt da, så kanskje denne er fra 70-tallet? Ser ikke ut til å ha blitt brukt noe særlig. Den skal få stå til pynt på rommet til Ida:)
Alt i alt hatt en veldig bra dag:) Og i morgen skal jeg og jentene til Trondheim:D JIPPI!!! Gleder oss villt! Kaaaan jo hende jeg rekker en bruktbutikk eller to der også;)



1 kommentar:

  1. Hei hei. Ramlet innom bloggen din:-)
    Kjempe koselig blogg.
    ha en fin helg.
    (er litt rystet over at det koster kr 1000,- for en settekasse!? Jeg fant heldigvis min på loftet hos svigers)

    SvarSlett