onsdag 19. januar 2011

I dag har jeg revet tapet fra enda en vegg...en jeg tenkte jeg ikke skulle ta...men, ups...;) Så har jeg brukt tapetfjerner på begge og det var jo kjempegøy!! Tapetrestene nesten datt av veggen.
Dro ivei på Coop Extra for å få i tapetfjerner og se på strie/maling. Snakket litt fram og tilbake med en mann som jobba der og kom fram til at jeg skulle sjekke ut tapetbøkene også, siden jeg allerede var der. Da kom butikkmannen springende med tapetkolleksjonen som Storeys har designa til Coop...og de var FIIIIINE! Falt umiddelbart for en svart en faktisk...uten for mye mønster. DRITLEKKER! Tenkte i farten at svart kunne bli litt....ehh..svart..så jeg tok med meg en mørkegråish rull hjem for å se...med det resultat at jeg sitter her og er TOTALT i villrede..skal jeg ha tapet..og i tilfelle hvilen, eller skal jeg gå for maling...???
Veggene i dag etter gjennomgang med tapetfjerner:)
Viktig med oppdateringer for mine 2 følgere;) Artig at du ville følge meg Mia! Velkommen!

3 kommentarer:

  1. Tækkæhr! :)

    Skal si det er in å modde vegger i Verdaln! Svart er aldri feil ;)

    SvarSlett
  2. Nei, digger svart:)) Men, tenker litt på våren...svart og vår? passer det ilag?

    SvarSlett
  3. Så flink du har vært!! Gleder meg til å komme å se i morgen!! Men... Jeg får besøk neste uke og trenger virkelig tips til hva og vordan jeg skal henge opp på veggene!!!!! HJELP! ;)

    SvarSlett