mandag 17. januar 2011

"ny" stue..

Ble veldig inspirert av Sigyn her, så nå har jeg satt igang med oppussing av stua;) eller..fornying. Skal ikke skifta gulv eller tak. "Bare fikse 2 vegger"

Her kommer noen dårlige mobilbilder av jobben underveis.


På den hvite veggen er det veggfornyer, den skal BORT!! Verste oppfinnelsen EVER:( Skal ha helt glatt glassfiberduk på begge veggene. Skal rive tapeten i dag, og så skal jeg se om det er mulig å fjerne veggfornyeren uten alt for mye arbeid.

På stria blir det bare maling. Og tenker litt i denne retningen
Lady Pure med fargen Pure fra Jotun. Eller
Lady Pure retroblå.

Ikke helt bestemt, må nok ivei å se fargene "live" først. Men, jeg kjenner at retroblå kan bli bra. Tenker å ha en wallsticker på den ene veggen som beveger seg over på den andre. Fant en, men den var så dyr at det er uaktuelt.
Falt litt for en med lyspærer som jeg ikke har bilde av. Men, det er jo en utrolig stor verden av wallstickers der ute, så jeg har litt å se igjennom;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar