tirsdag 11. januar 2011

Tannlegebesøk.

I dag levde jeg over nok et besøk hos tannlegen!! :D Ikke bare levde jeg over, men lommeboka mi kom fra det uten alt for store "skader" også:)) Det slår aldri feil. Når jeg tropper opp hos tannlegen har jeg vondt i ALLE tennene og visualiserer 1000-lappene flakser ivei....tar heldigvis feil ;) Men, ettersom man ikke får premie lengre hos tannlegen når man er flink(og jeg var utroooolig flink;)) så var det på sin plass med en aldri så liten shoppingrunde før jeg dro hjem ;) Fant Ed Hardy-veske som ble med hjem ;) 50% avslag fikk jeg og, og den er kuuul! Også fant jeg ei lekker "retro"pute hos Kremmerhuset som var nedsatt fra 349 til 99!! Me like a lot!! skal vi se da...om jeg får lagt ut bilde....Jeg klarte det!!:)) Den største ble min!:))

2 kommentarer:

  1. Så kuuul!! Var jo på kremmerhuset i går uten å finne noe som helst!! Tror jeg trenger at du er med når jeg skal shoppe :)

    SvarSlett
  2. Ja, denne var godt gjemt under alt annet ;)

    SvarSlett