mandag 28. februar 2011

Trøtt, hodepine og generelt lite å skrive om...

I dag var dag da gipsen skulle av og lille Idamor var vettskremt! Da de bytta gips sist så rispa de borti huden hennes, så hun trodde nå at de skulle klippe av henne arma.. Men, det gikk heldigvis bra;) Gipsen kom av og bilde ble tatt...som viste at bruddet hadde beveget på seg og hadde grodd litt skjevt:(   Heldigviiiiiiiis så er det veldig vanlig at sånne "feilstillinger" retter seg opp av seg selv:) Skal tilbake om 2 mnd for å se om det er blitt bedre *krysse fingre*


Her har lille prinsessa nettopp fjerna gipset og er meeeget fasinert over all den tørre huden som var under;)

Sånn interiørmessig har det skjedd heller lite;) Oppgitt over gangen min som er sååååå kjedelig og forferdelig rotete 99% av tiden....blæh.

Fant endelig "oppgave" til kassen min:) Nemlig votte- og lueoppbevaring. Synes det ble fint!:)



Digger skiltet mitt da;) men, ikke en gang det er kommet på plass....trenger seriøøøøøst ganginspirasjon..anyone??
Og så gleder jeg meg til jeg kan pakke bort vinterklærne for under den er det en UTROLIG kul elg!:D men, den kommer litt bort....lizzm...men, den er veeeldig kul;)





Her sitter da jeg i kveld og koser meg med tv, blogg og et liiiite glass vin:)

God kveld!:)
Mandagsklem fra meg, som har planer om et mere interessant innlegg very soon;)

1 kommentar:

  1. Kryssa fingran for armen t Idamor!!!! du... har du vært i min gang?? din e ikke så ille... ;) God bedring vennen!!

    SvarSlett