søndag 13. mars 2011

Ei fantastisk helg går mot slutten! Ei helg fylt med gode venner, familie, IKEA, sushi, deilig kaffe, rødvin, trening, interiørdrømmer og masse latter og glede:)

Måtte lage en collage av kaffemaskina mi for jeg syns det er så fin:) Espressokoppene digger jeg! Har 6 som den gule, bare i forskjellige farger. Kjøpte dem i Roma da vi var der i fjor:)




Hadde ei liiiiita ulykke her i dag da...
Den overlevde vinteren ute i snøen, men da det kom inn var ting derimot ikke like risikofritt;)

Her har vi hengt opp hylla over tven igjen. Syns det ble ganske bra, selv om jeg sliter veldig på interiørfronten for tiden! Får liksom ikke helt til det....:/ Trenger inspirasjon!


Skulle til å glemme, men jeg laga SUSHI for første gang i helga! Det MÅ jo blogges;)

Utseende ble så som så;) Men, de smakte fortreffelig!
Litt imponert over at jeg klarte det OG at det ble spiselig;) 
Lagde 2 typer. 2 ruller med røkt laks og agurk og 2 ruller med acovado og reker:)
Dette skal prøves flere ganger!



2 kommentarer:

  1. synes sushirullene dine ble fine jeg:) Og de espressokoppene kunne jeg tenkt meg:)
    Herlig helg du har hatt da:)

    klem fra Trine:)

    SvarSlett
  2. Holy crap, den kaffemaskina var virkelig lekker også ja!! :D Og såååå kul den koppen, vil se alle fargene!!

    SvarSlett