onsdag 24. august 2011

en sprayboks, veggpynt og englevinger

Fant en nydelig wallsticker på salg hos Bjørås i dag :D Lykke
Det ble også en boks med gul spraymaling.



Jeg synes den store er litt stor...men, den skal få henge ei stund for å se om jeg venner meg på den.

Helt utslått av forkjølelse for tiden, så da trenger jeg litt ekstra energi....eller...ordet "ekstra" er vel unødvendig i denne settingen..jeg er heeelt tom...så jeg trenger energi, så nå har jeg kosa meg med en espresso:-) 
Denne koppen blir sjelden brukt, men i dag fikk den fram i lyset.
Den er såååå søt :-)
Har fått den i gave fra min kjære <3



2 kommentarer:

  1. så kult d ble!! Å spraymaling e så knall!!

    SvarSlett
  2. Kjempelekker wallsticker, Ann Kristin! Og vi er to som er bitt av spraylakk-basikken:-)

    Håper du har anledning/lyst til å bli med på interiørbloggtreff her på Verdal 29. okt. Hiv deg med!

    Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett