onsdag 4. januar 2012

Se hva jeg fant i kjelleren! (I form av et juleservice jeg aldri brukte;)) Kjekt å selge det man ikke trenger!:D
Servicet er borte, men jeg fikk oppfylt lampedrømmen min ♥ Den er såååå fiiiin ♥



Måtte også slenge med et bilde av stua etter fjerning av julepynten! Nissene har gått ned i bua si og der skal de få hvile helt til 1.des:) Synes stua ble luftig etter at alt det røde forsvant.

og last, but not least.....julegaven min...til meg fra meg ♥ Viktig å ikke glemme seg selv ;)
Har lenge lett etter knagger for å ha på badet, og jaggu fant jeg ikke denne på JKE Design Levanger;) De oppfylte veldig mange av mine designdrømmer da de ble forhandler av VITRA.
Helt klart verdt et besøk ;) Supert utvalg og upåklagelig service. Sånt liker jeg!
Bilder "live" kommer ♥

Ha en fantastisk flott onsdagskveld ♥

Klem♥



1 kommentar: