søndag 11. mars 2012

En herlig søndag


Ei herlig helg med total avslapping.
Hadde sikkert være mere innholdsrik hadde det ikke vært for at jeg(!?) fikk øyekatarr og ser ut som jeg har grått konstant siden fredagskveld;-)

Fredag starta med Trondheimstur sammen med ei venninne. Sushi, smågodt og Living er 3 ord som representerer den turen ;-) Jeg har jo ikke oppdaga Living før nå jeg....så treg er jeg...;-)
Og sushime er plassen om dere har lyst på god sushi! 
Det er heeeeeelt sinnsykt godt! Det beste jeg vet faktisk..og det trodde jeg aldri jeg skulle si;-)

På lørdag gjorde vi faktisk ingen verdens ting! Og det var så godt ♥

På søndag fikk vi besøk av fantastiske Sigyn og hennes 2 søte små...eller ei søt lita ei og en stor tøff en;-)
Hun hadde med smuldrepai. Det var godt det...glemte å ta bilde før den var spist opp ;-)
Sigyns lille søte I ♥ 


Håper dere har hatt en fin helg ♥
Satser på mere fart og "spenning" neste helg denne gjengen!

Søndagsklem fra Ann Kristin♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar