mandag 9. juli 2012

WOW...long time no see.....vært igjennom ei skikkelig bloggetørke her! Men, ettersom jeg har begynt med sommerens store oppussingsprosjekt er tørken over ;) Vegger skal rives og overskap fjernes. GLEDES!! 

Er ganske enkelt drittlei av kjøkkenet mitt og i sommer skal det få en aldri så liten makeover....snakker ikke ny innredning, bare nye overskap og litt nye vegger o.l. 
Og i sommer skal ENDELIG den forferdelig stygge tven bort fra "finstua" og inn i tv-stua!!

Ingen bilder i dag, da jeg bare er raskt innom før leggetid, men bilder kommer. Gleder meg veldig til å vise framgangen på kjøkkenet og tv/spise-stua:)

Laters ;) 

Jeg er heeeeelt hekta på denne triologien!!! :p Perfekt lesestoff for husmødre og/eller kvinner generelt...kanskje ikke de sarteste sjeler, men.... ;)


2 kommentarer:

  1. Blir kjekt å se. Denne helgen ble jeg ferdig med å male kjøkkenet vårt. Herlig.

    Kristin

    SvarSlett
  2. Gleder meg sånn til å få kloa i de bøkene!! Men det er ikke så lett!! Du må huske å sende oppdateringsmmser på kjøkkenet da!! :)

    SvarSlett