fredag 25. februar 2011

Putedilla..


Jeg er, som sagt, selverklært puteoman og eeeelsker derfor puter(You don't say;)) Små, store, lange, korte, runde..U name it.
Nå har jeg lagt min elsk på disse fra Hay

Og nå ser det jaggu ut til at de kommer til en butikk nær meg;)
All ære til Den Blå Krukke på Verdal som faktisk hører på hva kundene ønsker seg!


Kjøkkenet mitt er ferdigmala!:D Do I hear applause?;)

Ser at det ser veldig rotete ut med alle klistremerkene på dørene til ungene. Prosjekt for lørdag: fjerning av klistremerker;)
Og for the record, fargen er ikke turkis, men lyyyseblå. Kald og klar. Den ser nemlig ikke sånn ut på bilde.

Til sist min lille Idamor som eeeelsker vafler og synes at traktorvaffel er toppen på vaffel-heaven;)


God helg!:)


                                                 




3 kommentarer:

  1. APPLAUS !!Digger turkis kjøkken :) Søt jente du har Superdupermamma ;)

    Ønsker deg ei super helg :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint! Nydelig farge.
    Har en liten utfordring til deg inne på bloggen min, forresten.

    God helg til deg og dine:-)

    SvarSlett
  3. De putene er kjempefine, vurderer å sy noe lignenede..

    Kjempefin farge på kjøkkenet!

    Jeg forstår godt lille søtnosen som digger traktorvafler, sånn ønsker jeg meg også!

    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett