onsdag 23. februar 2011

"Superdupermamma"

Ja, det var tittelen jeg fikk etter å ha hatt med meg min eldste datter på shopping på Steinkjer i dag;) Lurer på hvor lenge den varer....heller tvilsomt at den er permanent;)
Stooorkosa oss med shopping og avslutta med lunsj på Jordbærpikene.

En stk fornøyd soon-to-be 7-åring;)

Mens vi venta på at klokka skulle bli så mange at vi kunne hente lille Idamor i barnehage stakk vi innom brukten her på Skogn.
Og der hadde de akkurat fått inn denne lekkerbiskenen.
Jeg har dessverre ikke plass:(


Masse artige små duppeditter;)
                                                    

 Også denne da...som jeg falt pladask for....Kjempesvær settekasse....SUKK! LEKKER!! Men, har ikke plass til den heller:'(

Rakk en tur innom Blå Krukke på Verdal og for å klage min nød over at de ikke tar inn putene fra HAY;) men, jeg tror jeg fikk dama på gli, både ang puter og pledd;)

ØNSKER DERE EN KNALL ETTERMIDDAG OG KVELD!
Husk, vi må gjøre hver dag til en fest for ingen vet hva morgendagen bringer:)

HILSEN
SUPERDUPERMAMMA'N;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar