mandag 7. mars 2011

Den stoooore dørstokken..(advarsel, syteinnlegg;))

Da er kvelden kommet..jeg skal på 3T for å få satt opp styrkeprogram....vet ikke heeelt om jeg gleder meg...var nemlig på shopping etter treningstøy iste og det er IKKE gøy når ALT er supertight og skriker ut "jepp..jeg er feit og jeg veit det!" Ikke på noen mulig måte kan disse klærne se kledelige ut på kroppen min! ÅHH!!! irritert! Hjelper jo også lite at de som jobber på butikken syns at alt de har er kjempestort og kommer med noen flotte kommentarer ala "Dette er det største vi har, de er veeeldig store i størrelsen, så dette får du helt sikkert på deg"....2 sekunder etterpå står man og beundrer sitt fantastiske speilbilde og lurer på hva som var feil med formuleringen av spørsmålet "har dere noe som ikke er så tight?" Sa jeg egentlig "har dere noe som får meg til å se ut som ei stappa julepølse?"

Nei, nok om det;)

Har ihvertfall motivasjon;)


Tok bilde av dørstokken på 3T da, for å illustrere hvor svær den egentlig er;)Den er jo helt flat jo...hm....lurer på om jeg klarer å komme meg over den i kveld;) Trodde den skulle være 3 meter høy jeg;)




Mandagsklem fra ei lettere oppgitt AK!:)

1 kommentar:

  1. been there, done that:) Du beskriver opplevelsen på en artig måte, men det er slett ikke artig når man står inni prøverommet:) var flat den dørstokken ja:) Dørstokken på "min" 3T er 3 meter høy .....minst..nærmest umulig å forsere;)
    Lykke til:)

    Klem Trine:)

    SvarSlett