søndag 27. mars 2011

Nok ei helg går mot slutten:)  På fredag dro min kjære til Australia....og ringte hjem i går over klagde over varmen....jadah.
Var sååå glad for at det ikke snødde særlig her i går, så jeg slapp å måke:D Men, da jeg sto opp i morges hadde jaggu snøen som jeg trodde skulle komme i går, kommet i natt istedet... Erre muli!?? Rimelig stolt av meg selv da jeg faktisk klarte å måke gårdsplassen:D Sikkert 30 cm all over..+ den fantastiske brøytekanten som traktoren legger igjen....skjønner IKKE at de ikke kan løfte opp skjæret når de kjører forbi innkjørsler...men, men..er vel ikke meningen jeg skal forstå alt;)

Klarte også å finne kjøkkenbenken min i dag.....lette ganske lenge;) Har laaaang benk, som jeg alltid har ønska meg...men, vet ikke helt lengre nå...laaaang benk = myyyyyyyye rot;)

Nå er kidsa i seng og jeg skal glane litt tv før jeg sikkert sovner her i sofaen om en times tid;)
Lasse har tatt med seg kameraet "mitt" "Down under", så det får jeg ikke tilbake før tidligst 17.april......jaja..heldigvis kjøpt meg telefon med bedre kamera:)
I morgen har jeg fridag og tenkte meg på en bruktbutikkrunde. Lenge siden sist nå. På jakt etter flere potetkasser.
God helg-klem fra Ann Kristin som gleder seg til våren kommer!

2 kommentarer:

  1. ja, er det ikke utrolig med denne snøen, tror vi hopper over våren i år jeg;)
    Australia og klager over varmen, ja, ja, vi har forskjellig å stri med;)
    Lykke til på bruktrunde:)
    Klem Trine

    SvarSlett
  2. Uff, så kjipt med snø.. Også klager jammen mannen din over litt varme, noe så urettferdig;-)
    Men den kommer nok tilslutt til dere også, våren altså..
    Ha en flott uke, kjære deg:-) Håper du finner noen potetkasser på bruktrunden din.

    SvarSlett