onsdag 30. mars 2011

HAY

Da har mine fantastiske puter fra HAY ankommet! Fikk melding fra "Blå Krukke" i dag :D
Greitt nok at de sikkert er enkle å sy selv, men kvaliteten på stoffet er helt sinnsykt!! Out of this world! Kvaliteten på selve puten er også helt utrolig! Og digger at det er forskjellige farge på knappene på hver side.
Kjærlighet ved første blikk <3 

"Dots" fra HAY




Finns i flere farger! De har også en type som ligner litt på tovet ull....mulig det er ull faktisk, men jeg har ikke undersøkt:) De er i knallfarger! DIGG!! 

MEGET fornøyd med dagens shopping! Blir nok ei stund til ny shoppingtur, men når man er "utenlandsenke" over flere uker, så fortjener man det lille ekstra;)

Parce que je le vaux bien

Ellers er jeg veldig happy med at det faktisk begynner å ligne på at våren er på vei! Syns denne vinteren har vært laaang, så nå gleder jeg meg til vårsol, tørr asfalt, solbriller, påskeegg, tur i skog og mark, verandakos og spirende tulipaner som titter forsiktig fram :)

I morgen er det jobb, og så er det HEEEELG!!:D Herlig! Lite planer, men det er godt det og!:D

Stooor vårklem fra meg!








2 kommentarer: