onsdag 6. april 2011

Et innlegg om alt og ingenting!:)

Da går det nok en gang i rasende fart mot helg:) Og den nest siste før min kjære kommer hjem til oss!:D
Og i helga får vi besøk av ei fantastisk venninne og hennes herlige søte små!:D Og med den farten dagene går, er nok ikke lenge til vi kjører til Værnes for å hente The Love of My Life!:D Gleder meg noe helt ubeskrivelig til å ha ham hjemme hos oss igjen!:D

I dag stakk jeg og eldstejenta på Magneten en tur før vi skulle hente litjmor. Der ble det blitt klær og hårpynt på Noramor, mens mor fikk hakeslipp da hun oppdaga Bjørn Borg-vesker til halv pris!!
Denne ble med hjem


Etter at vi kom fra magneten, fant vi ut at vi hadde litt tid til å se innom Brukten.
Dette bordet ble jeg gjort oppmerksom på av mannen som jobber der. Syntes det var kjempesøtt!! Og heelt klart verdt 50 kr :D


OG så bare MÅ jeg vise av mitt siste "prosjekt"...skjønt det kan vel ikke helt kalles et prosjekt;) Men, ettersom jeg er allergisk mot det meste som kommer opp fra pynteløker, tenkte jeg at rødløk måtte prøves, etter tips fra Blå Krukke!:) Og det spirer som bare det!

UPS......
Det er skummelt å være elg på Skogn....gikk heldigvis bra da ;)



Og til sist de vakre maleriene som mine søte små malte i ettermiddag!:) Jeg prøvde å få dem til å male i farger som sto til mine lyseblå vegger, men det syntes de ikke var sååå interessant egentlig ;)
Jeg synes de ble nydelige i alle fall:) Og så fornøyd ble de, at de nå henger over sengene deres <3
Jeg måtte love å kjøpe flere lerreter i morgen da:) GØY!!!


Har sett det har vært DIY utfordring på NIB, men jeg må bare innrømme at jeg for tiden er helt tom for ideer og fantasi! Men, jeg er mektig imponert alle som har tatt utfordringen!:D
Jeg kommer sterkere tilbake ved en senere anledning!:)


Ha en fortsatt flott kveld!!

Klem:)


3 kommentarer:

  1. Så kult bord! Og knall veske!! Synes jentan e flink t å mal e! Vi gleda oss masse t lørdag!! D ska bli så koselig!! :) <3

    SvarSlett
  2. Stilig bord du fikk i :) Vi har akkurat maken . Veska var veldig frisk , KUL !Sjarmerende med barnetegninger .
    Klæmma fra Janne

    SvarSlett
  3. fine ting du har kuppa, liker veska råågodt, bordet er flott:)
    Ingenting er som stolte barneansikter når de har produsert noe:)
    Da sees vi på lørdag da, Sigyn kommer vel også på bloggtreffet:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett