søndag 19. juni 2011

Back from London! :D

Da er Londonturen over for denne gang, men håper på enda en tur før året er omme!;)
Simpelten ELSKER den byen!!
Tok ikke med kamera....da jeg tenkte det holdt med telefonen...noe det også hadde gjort...hadde jeg bare ikke FÅTT en spitter ny Iphone 4 av Apple B-)
Skulle bare bytte glass, ettersom mitt var knust, og de bytter på 20 min på applestore, men tror det var noe feil med displayet mitt...dama kom å spurte om det var noe veldig viktig på telefonen min, og jeg svarte, intetanende, nei ;-) Dama på Apple sa at telefonen var free of charge, så jeg var good to go! Ble superglad da det EGENTLIG kostet over 1200 kr å skifte glass...
Gikk ikke opp for meg før jeg sto ute i regnet at telefonen var helt NY, da jeg skulle ringe hun jeg var der sammen med.....veeeeldig kjekt med 00471881 gitt ;) En liiiiiiiten smule stressa, men det ordna seg da :-)

Kan ihvertfall si høyt og tyyyydelig at servicen på Apple er superb!

Men, iallefall, mange bilder fra turen gikk da tapt....:-(

Her kommer de som ble tatt etter denne episoden

Storkosa oss i, det som for meg er, verdens beste by!!



 Veska jeg har sikla på på Magneten i laaaang tid, men som ble kjøpt i Guess-butikken i Regent Street.
:-D

Siste kvelden ble middagen inntatt på "Jamies Italian" restaurant i Covent Garden. FANTASTISK!
Herlig forrett med masse digg og "Jamies favorite prawn linguine" til hovedrett. Knall!!
Utrolig lekker plass. Den var møblert med utrolig lekre knall røde Tolix-stoler som jeg umiddelbart fell in love with!:)

Jaggu ble det tid til salsabar også;) Jeg titta bare, men Nina dansa som hun ikke skulle gjort annet:) Arti!!
Var nesten som å være I filmen "Dirty Dancing"....satt i et hjørne og venta på Johnny ;-)

Rett før vi skulle dra til flyplassen stakk vi innom The Disney Store på Oxford Street for litt gaver til kidsa.
Butikksjefen kom i mot oss i døra, 5 min før åpningstid, og spurte om vi ville åpne butikken med "The Key to the Magic Kingdom"....vi, 2 voksne damer, ble instant rundt 5 år, og superhappy og stemmene våre ble betraktelig lysere;) WIIIIIII (må legge til at det ikke var noen barn å se i umiddelbar nærhet;))

Butikken er nyåpna og absolutt verdt et besøk!


Lite interiør i dette innlegget, men måtte bare dele en helt fantastisk tur!:)

Klem fra Ann Kristin som nyter sommeren, livet og det faktum at hun skal få oppleve mange av sine designdrømmer i Danmark i sommer <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar