torsdag 14. juli 2011

Tilbake fra Danmarkstur og ferien fortsetter her hjemme, med ferdiggjøring av badet og oppussing av størstejenta sitt rom!:)
Irriterende nok får jeg ikke lasta opp bilder fra tlfen min på denne teite maskina!!

Danmark var FANTASTISK!!
Kosa oss med god mat, god drikke og design overalt. Huset vi var så heldig å få låne, var helt splitter nytt. Bygget heelt i min ånd. Funkis!
Imponert over hvor utrolig flinke dansker er når det kommer til design. Og billig??! UFF.ja;)...hadde aaaaalt for liten bil!
Fikk besøkt Kahler flagshipstore i Århus, den var veldig mye mindre enn jeg så for meg, men myyye fint ;)
Spiste lunsj på Kahler kafeen...unødvendig å si, men de hadde veldig fine serviser i den kafeen ;) OG knallgod mat!

Og det var "glassmagasin" everywhere! Jeg fikk nesten hodepine av alle de flotte butikkene;)

Kan skrive under på en ting

DET ER GODT Å VÆRE NORSK I DANMARK!:)

Håper jeg får fiksa maskina, slik at jeg kan få¨vise av hvor fint vi hadde det OG sånn at dere kan få se badet mitt! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar